Rabu, 26 Oktober 2011

Rindunya Bila Dah Lama Menyepi,,,,





Salam kepada semua teman teman blog, rakan rakan fb yang mengenali saya dan kepada semua pembaca setia warisan nenek di mana saja anda berada. Semoga semuanya sihat walafiat di samping keluarga masing masing. Lama juga saya menyepi berblog nii rasanya hampir empat bulan. Sekarang nii baru ada mood rajin sikit,, hi3 jomla tengok gambar teko kotak jenama sadler dari England ni,, hobi baru saya semasa menyepikan diri nak cari teko kotak berbunga ros yang dari Jepun dan China memang dah lama tak nampak pun. Menyorok agaknya kat kedai antik.




Teko kotak yang nii sempoi je dengan kuntuman bunga ros merah dan kuning,,,,




Yang nii memang bergaya henglishhh,,,, hansome kan,,,

bye tata, titi tutu,,jumpa di lain catatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...