Khamis, 26 September 2013

Hari Jadi Saya

Salam  1 Malaysia kepada semua pembaca blog WN. Semoga anda semua sihat sejahtera di samping tugas seharian. Dah lama saya tak update blog nii,,, hahaha ini adalah kerana kesibukan tugasan seharian dan juga melayan hobi baru akak tapi bukan pinggan mangkuk lama ye,,,,,, kikiki. 

Semalam 25 september adalah hari jadi akak yang ke,,,,,. Emm sudah memasuki ke angka 4 series daa,,, tahun ni nak potong kek nak sekalikan dengan kek wedding anniversary awal oktober nanti,, so takdelah anak anak jemu nak makan kek.

So macam biasa hadiah untuk diri sendiri dulu,,, tarrraaaaaa,,,,










Tq juga kepada kak mona amrey kerana bagi  kat saya pinggan kuih yang gedabak besar tuu,,, cayang kak mona,,,.saya suka, saya suka,,,hihi.

Ok, semua, bye bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan