Sabtu, 25 September 2010

Happy Birthday To Me



Salam rindu kepada kawan kawan maya semua. Hari ini adalah hari jadi saya yang ke 38 tahun. Alamak lagi 2 tahun nak menjejaki usia 40an. Hi hi hi.
Saya berdoa semoga saya dapat menjadi seorang isteri dan juga ibu yang terbaik untuk suami dan anak anak saya, mempunyai kesabaran yang tinggi dalam mendidik anak anak supaya mereka menjadi anak yang soleh dan berguna kepada bangsa dan negara, sentiasa bermotivasi tinggi dalam apa juga pekerjaan yang saya lakukan.
Semoga saya dikurniakan allah s.w.t kesihatan yang baik, di murahkan rezeki dan juga sentiasa bahagia di samping keluarga yang tersayang. Amin ya rabbal alamin.

2 ulasan:

  1. salam aina..'selamat hari lahir' yg ke 38...muda lagik tuh!..semoga aina pjg umur,murah rezeki,jadi isteri yg solehah & bahgia hingga ke akhir hayat..AMIN

    BalasPadam
  2. Salam Syawal Aina,

    akak nak ambil kesempatan ini utk mengucapkan Selamat Menyambut Ulangtahun Kelahiran ke 38...Semoga kehidupan Aina sentiasa diLimpahi Keberkatan dari Allah SWT..Ameen..

    Kak Azzah8

    BalasPadam