Ahad, 23 Februari 2014

Selamat Hari Jadi Syahirah

Salam mesra kepada semua pembaca blog WN. Semoga anda sentiasa ceria dan sihat selalu. Harini nak share gambar beby syahirah,,, dah 2 tahun harini. Yang bestnya syahirah kongsi hari lahir yang sama dengan mak busunya,,,so untuk tahun nii,, dah rancang awal awal ajak adik beradik dinner bersama kat rumah.

Selamat hari jadi beby syahirah,, semoga menjadi anak yang solehah dan berjaya di dunia dan di akhirat. Mama dan papa sentiasa mendoakan yang terbaik untuk syahirah.




Syahirah masa kecik




Tengok tu gelagat syahirah,,, tengok muka mak usu lagi,, hihi



Potong kek sama sama syahirah dan mak usu,,,kejap je kan anak mama dah besar,,, untuk mak usu halimah, selamat hari jadi yang ke,,, hihi rahsia tuuu,,, semoga bahagia bersama keluarga tersayang dan kerjaya.




Mama suap kek ye,,, emm sedap tak syahirah,,,





Bila berkumpul dengan adik beradik dan anak anak sedara,,,seronok sangat bila makan bersama sama apalagi dengan hidangan yang disajikan dari pyrex,, hahahah,,, tengok tuu lawakan bunga autumn glory dan june rose.

Untuk anak anak mama dan anak anak sedara, mama dah siap sediakan pinggan melamine ware dan juga pinggan pyrex,, hihihi,, begitu juga dengan gelas kaca dan gelas plastik. Boleh pilih nak guna pinggan dan gelas mana. Haha,, bukannya apa nama pun budak budak kan.

Ok ,,kita jumpa lagi di lain catatan, bye2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan