Khamis, 29 Ogos 2013

Selamat Hari Jadi, Papa

Salam mesra kepada semua pembaca blog WN. Semoga sihat sihat ya. Masih lagi nak story tentang cerita beraya tempohari. Raya ke 4 haritu,,, 11 ogos adalah harijadi encik suami. Macam biasa bila sambut birthday masa raya nii,, memang bagi saya atau suami,,,tak perlulah nak potong kek. Makan apa yang ada ajee,,,kalau kat rumah emak di kampung tuu,,daripada raya pertama sampai seminggu raya,, tiap tiap hari mesti ada makanan yang perlu di jamu untuk sedara mara atau adik beradik emak yang berkunjung. 

Sebelum raya lagi ,, emak dah fikirkan menunya. Hahaha,,, roti jala kuah kari, mee hoon goreng,, mee hoon sup,nasi tomato, laksa johor dan sebagainya. Walaupun emak dah berusia 67 tahun,, alhamdulillah emak masih kuat dan melakukan kerja dapur seperti biasa. Biasanya saya akan membantu emak memasak hidangan raya apa yang patut.



"11 ogos "

Kepada encik suami,,, selamat hari jadi sayang,, semoga sentiasa dirahmati allah,, diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan menjadi suami yang solehh dan mithali kepada keluarga. Kami semua sayang papa,,, heeppy birthday,,,,, tak lupa hadiah trio ogos dari mama untuk papa tercinta. Emmm,, terima kasih ye  papa,,kerana memahami hobi mama yang suka mengumpul segala macam cawan , teko, pinggan, mangkuk dan segala macam hobi,, hihihi. 




"Selamat hari jadi, papa"



Syahirah memang suka kalau papa dukung dia,,, hihi
"heepy bestday pa,,,,"







Tiada ulasan:

Catat Ulasan