Sabtu, 1 Februari 2014

Angpow Tebalkan Muka

Salam ceria kepada semua pembaca blog WN. Dah kenyang makan limau kee,,,,, biasalah kan ,,,, masa raya cina ni  kita boleh berkumpul dengan suku sakat,,, berborak2  sambil makan makan limau.

Cerita pasal angpow lagi, kalini saya saja tebalkan muka dan bertanya pada cashier di kedai kedai jenama terkemuka,,,,,emmm boleh bagi angpow kosong tak,,,, jika ada,,,, hahaha,,, so ini sajalah hasilnya. Biasalah strategi perniagaan mana ada orang nak bagi angpow free kalau tak buat pembelian. 

Rumusannya ada juga hamba allah yang bermurah hati nak bagi angpow dan ada juga yang tak nak bagi. So nak buat macamane kan,,,, takkanlah kita nak soping barang yang tak perlu semata mata kerana hobi,,, hihihi.Layannn,,,




Poh kong,,, dapat 2 pcs pun oklah,, hahah




Lalu kat kedai tepon,, saja tanye dapatlah sepaket,,,,,




Dari Anakku,,,,,




Dari Sembonia,,,,,,



Dari Carlo Rino,,,,

Ok,,, itu je yang angpow saya saya tebalkan muka minta free,,, segan pulak rasanya nak minta free kat kedai2 yang famous tuu,, jumpa lagi, bye.



1 ulasan:

  1. Ang pow Pong Kong tu yg mahal dan susah dapat. Klu nk pon kena beli barangan emas.. Hehehe
    Salam aina.. Zana singgah kt sini.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...