Isnin, 14 Julai 2014

Bumper Raya Majalah Saji 2014

Assalamualaikum kepada semua pembaca blog WN, dah 16 hari kita berpuasa ye,, kejap aje kann,,,dah nak buat persediaan untuk hari raya pulak. Dah habis ke agenda soping menyoping tu,, hihihi. Oklah tukar topik lain lak,  agak sukar juga untuk saya mendapatkan majalah saji edisi julai 2014 nii,, dekat 2 minggu lebih berpuasa baru dapat jumpa majalah nii,, biasalah kat pekan atau bandar kecik,, bila masuk kedai je semua cakap,, dah habis, stok dia orang antar tak banyak,,,hari pertama jual pun dah habis,,, dan lain lain lagi. Tup tup turun kat KL,, kedai yang saya agak kurang orang ramai yang berkunjung,,, naaaahhhh banyak lagii,,,, sukanya akak,, nasib baiklah dapat majalah kesayangan akak nii,,, jomlah layan gambar2 menarik ni, resepi pun tip top, boleh cuci mata jugak kalau malas nak masak. Bila pandang2 je dah teringat suasana masak memasak untuk raya kan,,,,seronoknya.



majalah kesayangan ni,,,,



Ruangan sembang manja yang mengamit memori cerita beraya,,,,





Boleh juga siapa yang rajin tuu,, nak masak cara orang melayu bugis versi chef adu,,



Kalau rajin ingat nak buat kek batik ikut resepi majalah saji macam kat atas ni,, selalu buat kek batik tapi tak pernah letak kacang tanah, jom kita try



Sedapnya air oren letak serai,,, nanti nak cuba juga,,,,

Ok bye2,, jumpa lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...