Rabu, 10 Jun 2015

Majalah Saji Edisi Raya 2015

Salam mesra kepada semua pembaca blog WN. Semoga anda semua sihat sejahtera selalu. Harini nak kongsikan tentang majalah saji edisi raya yang memang gempak dan terbaik untuk tahun nii,,, anda dah beli ke belum,, kalau belum beli jom tengok gambar dulu,,, 






Pelbagai resepi biskut raya,,, kalau tak nak mencuba tengok gambar pun ok, cuci mata.



Cerita kuih raya dan GST,,,


Nak cuba resepi yang ni,, macam best je kalau letak keju,,,




Yang ni pun nak cuba jugak sebab ada letak horlick n kaya,,,



Paten baru nii,,,



Yang ni masih berangan nak buat tat nenas tulip, tapi tak pasti samada akan jadi bunga tulip ke tak,,, hahaha

Ok, bye2.

2 ulasan:

  1. wah banyak resepi ni aina kan :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam ana, betul ana resepi biskut raya yang memang mengancam,,,tengok gambar pun best walaupun tak nak mencuba hihi, tq ana sudi bertandang ke sini.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...