Ahad, 21 Disember 2014

Kumpul Apron

Salam mesra kepada semua pembaca blog WN. Semoga anda semua sentiasa sihat walafiat di luar sana. Selamat bercuti cuti Malaysia ye, macam biasalah aktiviti di hujung hujung tahun ni sementara sekolah belum di buka lagi. Harini saya bersiaran dari kampung.

Tiba tiba hobi dah beralih arah ke kumpul apron pulak tapi taklah banyak,, adalah dari takde kan. Hihihi. Terima kasih kepada kak Emilia Aziz pencetus semangat saya untuk kumpul apron dan Anisah dari Hannies Collection sebagai supplier apron. Kepada rakan rakan yang nak membeli apron atau berminat nak tengok tengok dan cuci mata bolehlah cek di fb kumpulan "saya suka apron".

Layan gambar apron nii,,,,



Apron ni sangat cantik tauwww.



  Apron nescafe classic.


Apron pastri bella dari dr. ezani masterchef, yang ni boleh beli dekat fb dr.ezani





Yang ni dapat free dari adabi lepas beli satu kotak besar  perencah masakan



Kelass juga apron coco cola ni,,



Sangat lawa si merah menyala,, nescafe tarik,,,,




Redeem sogo point kat sogo,, ambik apron chiyo michiko siap ngan glove sekali,,, cute kan



Beli kat kedai ramly yang jual macam2 produk ramly tu, murah je tak mahal


Ok, sampai sini dulu, bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...