Jumaat, 3 Januari 2014

Sate Kajang Hj. Samuri Part 2

Salam mesra kepada semua pembaca blog WN. Dah lama sangat n3 tertangguh ni tak sempat ditulis dalam blog WN,, bukan apa sebenarnya ,, terlebih banyak gambar nak dimuat turun,, tu yang malas tuu,,,hihi,, apapun khas untuk pembaca sekelian yang belum pernah datang ke sini,,,,, jomlah cuci mata. Layannn,,, tengok barang barang lama lagi bestkan,,, kenangan mengusik jiwa dan membangkitkan nostalgia semasa zaman kanak kanak dulu.




Lori ali baba,,,,




Kreatif betul,, basikal yang tergantung tuu mahal tawww,,,






Cuci mata dengan skuter skuter lama,,, zaman bapak dan emak kita muda muda dulu,,,





Pelbagai mesin taip lama




Lampu gasolin,, acuan kuih bahulu, kaki lilin dan pelbagai barangan tembaga





Tingkat atas bangunan sate kajang hj. samuri pun ada ruangan barangan lama. Tinggi kabinet tuu,,









Semua peralatan yang ada didalam rumah kaca ini begitu menggamit memori lama, tengok tu ada basikal tua,tiffin kuning, cerek lama,lampu lama termasuk juga sate tiruan berserta ayam ayam tuu,,,teratur susunannya dan tersangat lah cantik mataku memandang.







Tunggu sate yang dipesan tak sampai sampai so anak anak posing dulu sampai penat,, hahaha





Sate kajang nii lah rupanya,,, sedap ke tak,, sendiri kena rasa. Biasanya sate ayam menjadi pilihan kami sekeluarga.

Ok hingga jumpa lagi, bye.

1 ulasan:

  1. salam puan..maaf betanya acuan bahulu tu 5ekor ikan ke puan

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...