Ahad, 6 Januari 2013

selamat tahun baru 2013

Selamat tahun baru 2013 kepada semua rakan rakan yang dikasihi,, semoga anda sihat selalu. Macamana dengan anak anak yang dah mula bersekolah pada minggu lepas,,, sibuk tak rakan rakan semua menguruskan anak anak??
 
Saya pun begitu juga. Kelam kabut jugak dengan si kecil Farhan yang dah mula di hantar ke tadika,,,rasa macam kecik aje,, tapi trend sekarang ramai anak anak yang usia 4 tahun dah di hantar ke sekolah,,, so saya pun ikutlah sekali,, hihihi,,,,, apalagi berumah bertanggalah kat tadika tuuu,,, nangis,,,, emm jangan ceritalah,,, beby syahirah pun saya bawa juga teman dia kat kelas dalam tadika tuu,, harap minggu akan datang nii  Farhan tak nangis lagi. Mainan ultraman yang mahal pun dah beli,,, dia kata kalau takde mainan ultraman tak nak pergi sekolah,,, so ikutkan jee lahhh,,,hihihi

Ok lah harini kita tengok gambar almari yee,,, almari ni saya beli ngan ezany,,, semua kenalkan,,saya dah isi dengan teko teko kotak saya tuu,,, jom lihat,, cantik tak,,, layannn,, bye,,

 





tata,, titi ,, tutu

2 ulasan:

  1. kak aina...menarik la bila dah susun teko kotak dlm tu.,..hehe

    BalasPadam
  2. wasalam ezany,,, memang zany,,, nampak antik sesangat almari tuu,,, bila letak teko kotak banyak banyak tuu,, nampak lagi lama almari tuu,,cam muzium teko pulak kat rumah kakak,, hihihi,,,

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...