Selasa, 1 April 2014

Tin Cornflakes

Salam ceria kepada semua pengunjung blog WN. Jom cuci mata tengok tin tin yang lawa nii. Akak beli kat Giant sampai 2 kotak lagi. Hahaha. Buat stok cornflakes untuk biskut raya. Serius tau,,, tinnya tersangat klasik. Jom beli,,,,







Dalam tin tu pun ,,, ada cornflakes lagi,,,dah siap packing tuu,,,
so  ade 2 plastik cornflakes 275 gm,,, emmm cukuplah buat stok biskut cornflakes madu nak raya nanti, kalau lambat beli edisi tin nii terlepas pulak. Kalau rajin tak payah tunggu raya,, buat terus biskut tuu sebab cornflakes nya tersangat freshh lagi. Sedapppp,,,








Beli jangan tak beli,,, angkut terus 2 tin,, so far tak pernah lagi akak tengok ade orang jual tin ni lagi kat fb. Hihi. Bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...