Sabtu, 11 April 2015

Buku Masakan Terpakai

Salam mesra kepada semua pembaca blog WN. Semoga sihat sihat selalu ye. Harini saya nak bercerita tentang buku masakan terpakai yang saya beli di pasar karat Amcorp Mall januari lepas. Semenjak dah rajin memasak dan terjebak dalam dunia mem'baking ni, saya rasa tersangat suka pulak kalau ternampak buku buku masakan kat pasar karat. Kalau kena harganya apalagi angkut ajelah. Jom tengok gambar.




Tuuuu diaa, bestnya ternampak buku chef wan yang dah lama saya mencari cari,, kalau dulu kurang berkemampuan nak beli biasalah orang bujangkan, ada banyak benda nak fikir tapi bayangkan buku ni keduanya saya beli dengan harga rm35 aja. Semuanya memang nampak baru sangat agaknya pemilik asal buat koleksi aje kot, hihi.







Yang ni lagi berbaloi, 10 hengget aja dah dapat resepi pasta macam macam. Tengok gambar kat atas tu, orang putih ni siap ajar lagi pelbagai jenis jenis pasta dan peralatannya.



Sukanya dapat buku masakan tradisional ni,,,kedua buku berjumlah 10 hengget, jimat budgetkan.





Buku dari datin Zakiah Hanum ini sangat klasik dan resepinya pun sungguh terangkat.






Ada step by step lagi, tak rugi beli buku masakan ni.


Ok jumpa lagi di lain catatan ye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...