Sabtu, 18 April 2015

Nasi Ayam Sedap Amcorp Mall

Salam mesra kepada semua sahabat WN blogspot. Semoga anda semua sentiasa dirahmati Allah selalu. Cerita harini tentang restoren kapitan di Amcorp Mall, Petaling Jaya. Kalau singgah tengok barang barang karat kat sini, saya dan keluarga suka makan nasi ayam yang memang sedap di restoren ini. Sesiapa yang belum rasa tu, bolehlah datang sendiri dan rasa ye. Jom layan gambar,,,,,


Turun je ke area pasar karat, dah nampak dari jauh papan tanda nihh,,,







Taukeh nasi ayam dan akak cashier yang baik hati dan peramah.





Kena rasa baru tau sedap ke tak,,,,



Sayur taugehhh,,,,




Terbayang keenakan nasi ayam bila makan panas panas tuu,,,



Amir sempat berselfie lagi,, dari sekolah rendah sampai menengah suka makan nasi ayam kat sini,,,



Jangan gaduh gaduh ,, semua dah cukup seorang sepinggan nasi ayam, makan sampai habis tauu,, jangan nak mengendeng2 orang punye, hihi.



Budak kecik syahirah nii mesti nak duduk kat riba papa dia masa makan,,emm senang mama nak tangkap gambar, hahah




Budak farhan ni suka makan tak habis, apalagi abang abang yang besar sudah standby tunggu nak habiskan, haha

Ohh ye, mee kari kat sini pun sedap taww. 
Ok jumpa lagi di lain catatan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...