Isnin, 6 September 2010

Cuci Mata Lagi

Salam 27 ramadhan. Apa khabar semua wah nampaknya dah tak sabar sabar nak raya ekk. Jomlah cuci mata dengan koleksi kak Gee dan abg Din ni. Teko dan cawan teapot susu manis tuu baru saya perasan ada keluar kat iklan tv semalam. Kata kak Gee, dia dapat kumpul set teapot ni dah bertahun lama dan di beli dari rakan beliau yang sama sama berniaga di stadium Shah Alam. Cantikkan warna biru tu.
Lambang tea pot susu manis dari depan
Ni cawan bunga kangkung yang paling rare dan jarang didapati. Cuba tengok atas bunganya yang bergaris garis tu.
Teko kangkung yang saya tak pernah nampak tapi kak Gee ada kumpul. Biasalah peniaga barang barang antik mesti dapat dulukan.

Bekas kuih raya kak Gee pada tahun ni. Mengancam tak? Hingga jumpa lagi. Bye bye.














1 ulasan:

  1. Salam..
    sy pun minat gak brg2 antik..
    bleh la klu nk tngok :

    http://piringhitamantik.blogspot.com/
    http://baranglamaantik.blogspot.com/

    Maaf Zahir Batin...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...