Khamis, 11 November 2010

Pelita Lagi

Salam 1 Malaysia , apa khabar rakan rakan maya semua, di doakan semoga anda sihat sejahtera. Mari kita tengok koleksi pelita di bawah. Pelita aladin yang boleh bergoyang goyang macam mari menari pulak. Memang unik, kali pertama pandang terus berkenan. Menurut peniaga yang menjual pelita ni, katanya terdapat pelbagai warna, famous sekitar akhir tahun 60 an dan awal tahun 70 an. Ade warna kuning, hijau dan pink. Dengar je warna pink tu yang tak boleh tahan tu, hi hi hi. Jomla layan, zass




Tengok tu, nampak antikkan , piring bentuk aladinnye pun mengancam poket. Hahaha.




Pelita crystal crown pun cantik di pandang kalau n3 yang lepas berchimney merah tapi yang ini berchimney putih jernih pula.




Pelita yang ini, kebanyakan rakan pelita semua dah adakan, gambar dah tersimpan lama kat komputer, nak n3 baru berkesempatan hari ni. Oklah ye, permisi dulu, bye bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...