Rabu, 22 April 2015

Majalah Saji Edisi Bumper Raya 2011, 2012 dan 2013.

Salam mesra kepada semua rakan pembaca WN. Semoga anda sihat sihat selalu. Selamat menyambut bulan rejab kepada rakan rakan pembaca yang beragama islam, dah siap sediake salin resepi dari blog blog masakan untuk menu sepanjang bulan puasa yang bakal menjelang tiba nanti. Begitu juga dengan saya di sini, semua buku buku masak dan majalah lama saya belek belek untuk mencari resepi lauk pauk dan biskut raya sebagai persediaan awal pra ramadan dan hari raya nanti. Oklah layan gambar majalah saji dari tahun 2011, 2012 dan 2013.Rambang mata dibuatnya bila tengok biskut biskut yang cantik ini tak kiralah biskut tradisional atau moden.





Akak baru nak belajar buat rempeyek dan kuih goyang nii, hihi. Selalu tahu makan je.




Rambang mata nii,,,,




 Saya tetap suka dengan biskut tradisional kerana boleh mengimbau kenangan lama ketika zaman kanak kanak dahulu.

Ok jumpa lagi.

5 ulasan:

  1. Balasan
    1. Wasalam ana, terima kasih sudi singgah WN. Saja ana belek belek majalah beberapa tahun lepas untuk cari resepi biskut raya disamping cuci mata sekali bila tengok gambar biskut yang lawa lawa tu.

      Padam
  2. salam kenal..

    dulu rajin gak beli saji ni. lama2 ilang dah minat.. heee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wasalam kak yan, selamat berkenalan juga. Saya suka baca blog akak sebab dapat tengok pemandangan di negara orang, memang best. Koleksi majalah saji je yang saya kumpul kak yan, hihi. Terima kasih kerana sudi singgah ke WN.

      Padam
  3. Cam ner nak dapatkan majalah saji edisi raya tahun 2008 sehingga 2015?

    BalasPadam