Jumaat, 9 Julai 2010

Dumex Lagi

Salam bertemu kembali rakan rakan semua. Harini saja nak tunjuk koleksi dumex yang putih dan polos warnanya.Lambang dumex tertera kat belakang montotnye seperti di atas.






Tureen bunga memang saya ada seketul je tapi tureen dumex adalah tiga ketul yang berlainan cop. Nampak bersih je si tureen ni kan. Sebenarnya sama sebiji sebotol dengan tureen dumex "baby food" cuma tiada cop sahaja. Hi hih hi.








Inilah dia teko yang paling rendah untuk koleksi dumex polos dan babyfood.








Rasanya teko yang ini yang kedua panjang. Ada lagi teko yang paling jinjang dan panjang saya pernah nampak kat blok Eisantique tapi sayang dah di pinang orang kalau tak, lengkaplah koleksi dumex putih saya nii. So kawan kawan apalai kalau ada extra yang leher panjang dan jinjang tu tak kisahlah dumex babyfood atau polos tepon saya ye. Bye bye. Jumpa lai.



1 ulasan:

  1. salam aina. pinggan mangkuk dumex ni zaman dulu pemes kan. collection mak saya byk yg dah pecah tak sempat dpt kat anak2 pompuan dia.

    BalasPadam