Rabu, 21 Julai 2010

Pelita Hatiku

Salam semua. Bertemu kembali . Hari ini saya nak tunjuk gambar pelita pula.Terima kasih kepada Lia Cantiq dan abg.Baha kerana memperkenalkan saya kepada dunia pelita porcelin yang memang tak jemu mata memandang. Jom layan pelita VCR nii.



Yang ini memang mengancam habis memang cun melecun. Kalau ada sesiapa yang berminat kat sana bolehla membeli ye.Rugi tau kepada sesiapa yang dah ada koleksi VCR tu. Pelita ni pelengkap gituu. Jangan marah pulak adik, kakak dan abang kat sana.Ini cadangan je. Hi hie.







Perrh, tengok bentuk aladinnya sungguh berseni dan halus buatannya. Made in Japan memanglah.Cimneynya jernih je sejuk mata memandang.






Pelita VCR bertelinga dua.Tengok tuu rim emas berkilat.Harga pun lebih kurang sama dengan segram emas 916. Ada percaya ka?





Pelita yang ini bunganya tak berapa mantop sangat sebab "made in Hong Kong". Walau bagaimanapun ia tetap unik dengan keanggunannya yang tersendiri. Oh segalanya design bunga VCR tetap menjadi pujaan hatiku. Sampai jumpa lagi ya.Daa


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...