Isnin, 11 Oktober 2010

Pink Pink Twin Rose

Hai semua sahabat maya, hari ni jom kita tengok gambar oval plate yang besar gedabak ni, tak sangka saya memang berat dan besar. Dapat dari Tauke Aj di utara. Alhamdullillah oval plate ni selamat sampai ke rumah saya dalam keadaan yang elok. Jadi bertambahlah koleksi Twin Rose di rumah saya.
Ok gambar yang di bawah saya gandingkan dengan teko teko Twin Rose yang pelbagai saiz. Memang gandingan yang sesuai tersangat sangat.Selamat mencuci mata ya.Bye bye.




2 ulasan:

  1. salam kak aina...
    mmg bsr gedabak pun pggn ni kan..sy pun ada...hehe...mmg puas hati klu letak ayam golek seekor dua..hehe...untung akak dpt.

    BalasPadam
  2. teko2 yg kiut miut..bila lah akak nak dapat koleksi cam ni..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...