Selasa, 12 Oktober 2010

Sesegar Rose Hijau

Hai semua sahabat maya, hari ini nak share gambar rose hijau pulak. Lepas raya ni saya pun tak nak ketinggalan sama macam kak Chah Terengganu dan kak Aida alkesah untuk mempaparkan koleksi rose hijau yang segar bugar ni. Set teko bulat dan cawan lengkap 6 set dapat dari MIL. Teko aladin dan 6 piring kuih je yang saya beli untuk melengkapkan koleksi ini. Nampak gayanya sugar bowl n creamer tak tau bila nak muncul muncul. Kalau ada sahabat maya yang nak menjual kat sana tuu dua benda nii, jangan lupakan saya ye. Jom lihat.











Memang cantik rose hijau ni dengan beberapa kuntum rose kecil yang berwarna merah menambahkan lagi keserian set ini. Jumpa di lain n3. Bye bye.




3 ulasan:

  1. Salam malam Rabu buat Aida dan keluarga (kalau belum tido lagi lah) ...
    tahniah dapat kumpul set hampir lengkap Ros Hijau ni...akak pun ada sikit-sikit..belum berkesempatna nak ambil gambar lagik...kalau idak boleh share sekali ya tak...

    Kak Azzah8

    BalasPadam
  2. salam Aina,
    cantik kan bunge hijau ni...segar bugar..hehehe. Hari tu tanya kak aida mande dapat sugar dan creamer kan..kat eis antique itu pun kebetulan die ada barang hehe..tu la makin lama sedap mata memandang hijau kan..apa2 pun jeles tengok aladin tinggi lampai aina tuuu..

    BalasPadam
  3. salam...

    ni brg antik kan...
    ke yg baru....

    BalasPadam