Khamis, 21 Oktober 2010

Warna Warni Pelita



Hai semua, bertemu kembali di arena pelita. Di harapkan agar kawan kawan tak jemu tengok pelita ye. Minggu ni minggu peperiksaan bagi anak saya, sekolah pagi dan sekolah petang semuanya periksa, jadi tengok tengoklah pelita nii, umpama penyuluh kehidupan kita. Sekiranya terang maka bersinarlah kehidupan kita begitu juga sebaliknya. Sebenarnya hujung minggu lepas saya baru berkesempatan mengemaskan pelita pelita yang dah sekian lama tidur dalam almari tuu, bawak pelita berposing bergambar pulak. Jomla lihat yee. Pelita kristal kat atas tu, macam bentuk teko je bila sekali pandang.




Pelita crystal crown, yang ni beli dari Lia, Penang.





Pelita Porselin yang berkilat kilat hingga silau mata saya memandangnya.




Pelita ini semua otai otai antik ada kan, rumah merah, kasut dan talipon zaman dulu semua kalerr merah macam mak ngah.




Pelita bentuk love tuu, plain jee dan takde tulisan cina. Yang sebelah tuu beli ngan kak gee n abg din kat Maha. Bye bye. Semoga tercuci mata dan dapat release tension kepada kawan kawan yang penat bekerja tuu. Bye bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...