Jumaat, 28 Jun 2013

Nostalgia Pinggan Mangkuk Semasa Bercinta

Salam kepada semua sahabat, semoga sihat sihat ya di luar sana. Dah rasa lama tak update blog ni, walaupun beberapa hari ku tinggalkan. Bila tengok banyak pengunjung bertandang kat WN ni, saya rasa bersemangat pulak nak menulis. Hihihi, apapun kita kongsi n layan gambar ye,,, sebenarnya saya ni tak berapa pandai nak menyusun pinggan mangkuk nii, kira hentam ajelah. Rasa sayang pulak bila pinggan pinggan ni terperap dalam kotak. Layannn,,,,










Dulu sentiasa berangan ,, hati selalu berkata bilalah saya nak dapat set OCR nii,, selalu bila jalan jalan kat tempat pinggan mangkuk kat Sogo tu,, selalu saya tak melepaskan peluang mencuri pandang set ni. Time dating pun ajak pakwe, sekarang ni husband ekk,,, pergi tengok pinggan mangkuk. Hahaha itulah hobi saya, jangan tak tau ye. Alhamdulillah berjaya juga saya dapat mengumpulkan set yang cantik ni,, memang nostalgia pada saya ketika zaman zaman belajar dan bercinta dulu.


Tq to kak Mona Amrey dan Onie English Tea Set kerana melengkapkan impian saya ni. Ok kita zoom kat 
tureen  n gravy boat sat,,,,





Lawaaa tak,,,, memang cantiklaa n macam NOS aje kan kak Mona,,,,






Emmm gravy boat,,, melentik gak,, letak kuah kacang kat sini tentu sesuaikan kawan kawan,,,,bye

Tata titi tutu,,,jumpa lagi,,


Tiada ulasan:

Catat Ulasan