Ahad, 30 Jun 2013

Seindah Bunga

Salam 1 Malaysia kepada semua pembaca WN. Harini mesti ramai kawan kawan yang nak pergi berjalan jalan bersama keluarga kan,, nak soping soping untuk persiapan hari raya yang bakal menjelang tiba tak lama lagi. Pada saya pula,, buat sementara ni tak nak soping beli teko,cawan, pinggan atau seangkatannya dengannya,, hahahaha nak fokus untuk budget raya aje. Hobi tolak tepi dulu. Setuju tak rakan rakan maya semua,,,,



Jom layan gambar teko kotak yang cantik nii,,,,tengok bunga kat teko kotak nii sungguh mendamaikan jiwa dan raga kan,, layann gambar ye,,,







Walaupun ada bunga bunga yang terhakis dek ketuaan" teko ini, saya tetap menghargainya dan bersyukur kerana dapat memiliki teko yang anggun ini. 




Ulang tayang teko,, jangan marah, jumpa lagi ya, bye.

2 ulasan:

  1. Assalam aina,
    cantik betul bunga di teko kotak tu....mesti mahalkan....tanhniah!

    BalasPadam
  2. wasalam kak rohas,, tq kak, kalau dah berkenan dengan teko sanggup beli kak hihihi,,tak beli baju pun tak apa. Opsss kena slown down sebab tak lama lagi nak sambut puasa n raya nanti budget lari.Kikiki.Bye.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...