Jumaat, 5 Julai 2013

Hari Jadi Danish

Salam mesra kepada pembaca blog WN. Bertemu kembali, semalam 4 julai 2013 adalah hari jadi  Danish yang ke 11 tahun. Wah dah besar anak mama ya,,. Tak taulak nak tempah kek hari jadi yang ada gambar kartun ke atau nak beli dari secret recipe. Danish ni memang suka tengok kartun kat astro dari kecik hinggalah sekarang. Hahaha,, kumpul mainan patung patung pun dia suka. So kek hari jadi kali ini,, lain dari yang lain, tak nak yang ada gambar kartun,,,surprise,,,," bentuk bola di atas rumput lagi". Semoga Danish suka kek bola ni ye. Layan gambar,,.

Danish  ketika berusia 6 tahun





Selamat Hari Jadi Danish, semoga menjadi anak yang soleh dan berjaya di dunia dan di akhirat.





Cantik tak kek bola nii,, fully of creamm,,,





Mama suapkan kek untuk Danish,,, Amir pula jadi juru gambar,, 




Mama dan papa sentiasa mendoakan yang terbaik untuk Danish. Semoga rajin belajar, selalu tolong mama buat kerja rumah dan jaga adik,, hihihi jangan tengok kartun aje,,,.


Macam biasa hadiah hari jadi dari mama,,,
Trio RA Flower Of The Month July,,




Bye, jumpa lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...