Khamis, 4 Julai 2013

Sampul Raya Boboiboy

Salam kepada semua pembaca sekelian. Harini nak kongsi tentang promosi susu jenama Solivite yang kanak kanak suka tu. Anak saya memang suka minum susu kultur ni. Di tambah lagi sekarang ni tengah berlangsung promosi dapat 2 sampul raya bila beli susu ni dalam 1 pek. Satu pek, ada 5 botol susu pelbagai perisa. Ada 12 keping sampul raya gambar Boboiboy dan kawan kawan yang sungguh cantik.Bukan anak aje yang excited,, emak pun tumpang sekaki. Kikiki,,,,, jom layannn







Tengok tuu semuanya cantik kan,, gambar kartun Boboiboy, Yaya, Ying, Gopal dan Tok Abah. Agak susah sikit nak memilih sampul raya ni dari luar sebab tidak kelihatan kerana ianya di letakkan di dalam plastik.So kena suruh anak anak tengok betul betul,, kalau tak memang melepas. Emmm,,, susu ni 1 pek berharga rm 4.29 sen di pasaraya Mydin.


Ada 11 keping sampul raya yang saya dapat kumpulkan semua.  Aduyaii bukan senang tawww,, nak selongkar kat tempat sejuk bahagian susu di pasaraya tuu. Malu kalau orang tengok. Hahaha.












Tengok tu memang meriah Boboiboy beraya



Yang ni pula watak Yaya,,,,









Watak Gopal,,,,







Watak Ying,,,,




So kalau berminat dengan sampul raya kartun Boboiboy nii,, apalagi jom beli,, bye.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...