Khamis, 30 Oktober 2014

Koleksi Majalah Saji 1999

Salam mesra kepada semua pembaca blog WN yang dihormati. Harini saya nak kongsikan koleksi majalah saji tahun 1999. Rasa frust bila tengok gambar yang tak berapa cantik ni, biasalah kamera pun dah lama guna dari tahun 2011 hingga sekarang n dah beberapa kali jatuh atas lantai. Di samping itu kat tepi body kamera pun ada yang patah dah jadi togel kat situ,,, aduyaiii. Tengah fikir lagi ni,,, tak tahu nak beli jenama apa pulak lepas ini. Rasa macam nak beli DSLR tapi bila fikir banyak kali mesti berat kan nak bawa ke sana sini, nak gantung kat leher emmm,,,, saya nak cari kamera yang boleh sumbat dalam beg aja tapi gambar macam DSLR,,,, adekee,,,


 Kamera yang saya guna sekarang ialah dari sony cybershot, Nak kata mahal masa beli dulu takdelah tapi makan dalam seribu lebih jugak,,,sebelum tu guna kamera sony jugak beli dalam rege 1 k,,, tapi entahlah bila dah masuk tahun ke 3 penggunaannya,, mulalah gambar menjadi blurrr. Di tambah pula bila budak2 yang suka memegang , memicit, berebut lalu terjatuhlah atas lantai kamera tuu...

Ok layan gambar majalah saji 1999 dari januari hingga disember.


Amy Mastura



Shima



Ifa Raziah


Noraniza Idris



Ziela Jalil



Camelia



Nouri



Wardina


Azza




Normala Samsudin





Ummi Aida



Zizie Ezzaty dan Ziana Zain


Ok hingga jumpa lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...