Sabtu, 25 Oktober 2014

Makan di Cibiuk, Bangi

Assalamualaikum kepada semua rakan pembaca blog WN. Semoga anda di sana sentiasa sihat dan gembira selalu. Harini nak kongsi gambar makan bersama keluarga di Cibiuk, Bangi yang dah lama terperap kat laptop ni. Ini merupakan kali kedua saya dan keluarga makan di sini. Kalau dahulu kali pertama datang kami memilih menu yang yang paling sedap yang disyorkan oleh pekerja yang mengambil order makanan,,, tapi kali ni kami hanya mengikut menu yang tertera di kupon cabutan bertuah. Biasalahkan,,, nama pun free,, haha.



Terima kasih kepada yang memberi,,,




Rumah Makan Cibiuk






Pilih saja mana yang berkenan, biasa kalau bawa anak anak mesti suka makan ayam kan,,,



Terkenal dengan aneka sambal sunda,,,




Sesuai untuk mereka yang nak bersantai santai, kalau bawa anak ramai n kecik rasa tak sesuai makan kat meja jepun nii,, hihi



Pemandangan tepi dinding




Yang ni sesuai,, hihi, lamanya nasi nak sampai, air free pun dah nak habis,,, baik saya tangkap gambar dulu



Tempat sambal free,, boleh angkut mana satu sambal yang disukai,,,pilihla mana yang berkenan








Tu dia,,,,, sedap ke sambal tuu,,lupa pulak apa rasanya ,,,



Aksi Danish ,,,


Sekelip mata orang dah ramai, kita orang sampai lepas maghrib,,, jam lapan malam dah penuh orang




Saja tangkap gambar troli bakso tu n bakso sekali walaupun takde ode bakso,,,tak tau rasa apa,,,



Air free,,




Nasinya sedaplaa,,, wangi jugak,,,



Sup free,,,



Sayur free,,,



Rasa ayam bakar 2 ketul  ni saya tambah sebab si kecik nak makan ayam,,,sedap jugak ayam ni.


Ikan goreng free,,,,bolehlaaa



Free tempe n tahu


Sambal colek yang banyak pilihan tadi diletak campur campur,,



Air milo tak termasuk pakej garut,, tambah sendiri




Alhamdulillah lega dah kenyang, kepada rakan rakan yang nak cuba makanan sunda ni,, bolehlah datang ke sini, tempat pun ok, ade kelasss gitewww. Rumah makan cibiuk ni berada di seksyen 7, bandar baru bangi ye dan restoren ni berhadapan dengan silk highway.

Ni alamatnya,,,

No. 1-G, JLN PUTRA 6, TMN PUTRA KAJANG , 43000 KAJANG, SELANGOR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...