Sabtu, 25 Oktober 2014

Majalah Saji November 2014

Salam mesra kepada semua pembaca blog WN yang dihormati. Harini saya nak kongsikan gambar tentang majalah saji bulan november yang berada di pasaran sekarang. Majalah saji adalah majalah kesayangan saya daripada dahulu lagi. Sehingga kini saya masih menyimpan lagi koleksi majalah saji daripada tahun 1996. Walaupun banyak lambakan majalah masakan dipasaran, saya tetap setia dengan majalah saji,, emmm tak taulah kenapa biasalahkan bila dah kenal terus jatuh cinta.

Jom layan gambar,,,



Tema bulan ni kek dan pastry,,, sangat sesuai kepada mereka yang berminat dalam dunia baking",,,, banyak resepi kek dan pastry yang menarik.



Gambar pun sungguh mengancam, pandang je dah nampak sedap. Buatnya tak tahu bila,, hahaha.




Emmmm, macam senang je, macam boleh buat je,,,, 




Terbaik tauuuu,,,, tq majalah saji, macam ni lah sesuaikan ada gambar langkah demi langkah untuk beginner" yang baru nak belajar buat roti dan pastry macam akak



Sangat menarik kek nii, wajib try nanti,, so apalagi tunggu kepada pembaca yang belum beli majalah saji bulan november tuu, cepat cepatlah beli sebelum kehabisan.

Ok bye2, jumpa lagi.

2 ulasan:

  1. salam aida..wahh pminat saji upanye..tq sudi sggh blog akk ye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam kak zila,, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya. Memang sangat meminati hasil air tangan akak dalam menatarias kek, biskut dan lauk pauk. Gambar yang di ambil juga tersangat cantik dan menyerlah sehingga terbayang bayang di mata untuk mencubanya.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...