Ahad, 27 Jun 2010

Hadiah EG

Hai bertemu kembali sahabat semua.Cuba teka apa hadiah yang saya dapat. Kalau dari tokey pelita, si Eija tuu mestilah saya dapat pelita yang memang cun habiss. Cayalah selamat duit saya. Hi hi hi, terima kasih Eija kalau ada lagi yang nak lelong murah murah tu message selalulah ye.





Taraa, inilah dia dua biji pelita yang saya dapat dari Eija.










Close up pelita tinggi.Menarik corak ni sekali pandang macam corak buah buahan, ni boleh letak kat kabinet dapur ni memang sesuai sangat.











Close up pelita merah dari Eija.









Wah tu dia dah bergandingan pelita ni.Tak sia sia EG si Eija ni si pelita dah bertemu kaum kerabatnya macam jejak kasih je pulak. Daa.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...