Rabu, 16 Jun 2010

Bunga VCR

Salam semua kawan kawan. Amacam best tak cuti dengan anak anak dan keluarga. Maaflah ye lama saya tak n3 sebab balik kampung. Seronoknya bukan kepalang sebab dapat lagi harta yang nak diletakkan di teratak warisan nenek. Nanti kalau ada masa terluang bolehlah saya n3. Sekarang ni saja nak tayang koleksi VCR yang beberapa ketoi ni. Jangan gelak ekk,tupun nasib baik dapat. Kalau kawan kawan kat luar sana ada extra creamer dan sugarbowl bolehlah jual kat saya ye. Confirmnye beli. Cewahh janji jangan retakla.

Ok yang ni macam biasala teko ni dapat dari kak Nur di Sarawak.Tak taulah saya selalu sangat ketinggalan keretapi.Itupun dapat tau lepas baca blog kawan kawan semua.Hi hi hi.


Hanya cawan bentuk ini je yang saya ada.Kesian kan. Kalau ada yang nak menjual cawan VCR yang mulut lebar tu teponlah saya ye jangan segan segan pulak, saya memang berkenan betul dengan bentuknya tapi apakan daya GA kak saidah saya tak dapat apa apa pun.Ingatkan boleh dapat cawan VCR perasan je.



Tengok oval plate ni memang mengancam susah nak jumpa tu sebab tu saya pun membuat pelaburan untuk membeli pinggan ni.Kih kih kih.





Yang ini pinggan kuih.Comel je bentuknya dan saya dapat dari mak mertua. Semua enam ketul pinggan dah berhijrah pun dari Johor ke KL.Ok itu je n3 kali ini. Daa.



2 ulasan:

  1. salam aina..caya lah.sememangnya superb koleksi VCR aina.. Cantik tue..Congrate.Peliharalah warisan nenek.

    BalasPadam
  2. Boleh buat galeri sejarah ni....hihi

    BalasPadam