Selasa, 17 Disember 2013

Lawalah Pulak Tin Tin Comel nii,,,,,

Salam mesra kepada semua pembaca setia WN. Minggu lepas jalan jalan kat jusco,, ternampak pulak tin tin comel dah ade pulak hadiah free gift jika beli,,, so apalagi beli ajelah,,, tapi kan akk dan anak anak jarang makan cokelet nii ,,, tapi tin punya pasal,, ikutkan ajelah. Jom lihat gambar.







Lawa tak tin tin kartun nii,,,,





Sekelip mata je coklat m & m ni dah habis,, akak paling suka yang ada kacang tuu,, tak terasa makan sampai habis,,, adoiii,,, tak sangka pulak sedap coklat kacang tu,,, 


  
Free gift beg merah yang ceria,,, saangat suka



Tidak ketinggalan beg si hijau pun menarik,,, 

Sebenarnya ada lagi satu beg warna kuning yang terang,, tapi memandangkan beli kedua corak tin ni harganya dekat rm40,,,, so cukup cukup ajelah tu. Janji ada dari tiada kan,,,setuju ke semua,,,
Ok,,, kita jumpa lagi, bye.

2 ulasan:

  1. Pernah jadi kegilaan jugak satu waktu dulu..tapi laa ni dah malas....

    BalasPadam
    Balasan
    1. wasalam nekcik,,, terima kasih sudi singgah sini. Kumpul tin yang kartun kartun aje nekcik dan ada free gift,, kalau tak dapat free gift,, taknak kumpul hahaha.

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...