Sabtu, 28 Disember 2013

Tak Kisahlah Tureen Jepun Ke China,,,,,

Salam mesra kepada semua sahabat setia pembaca blog WN. Semoga dihujung minggu ini sahabat semua sentiasa riang gembira bersama keluarga tersayang. Harini memang terlebih vitamin rajin,,, hahaha so nak bagi update blog dengan koleksi koleksi belian teko atau cawan disepanjang tahun ni dan juga tahun sebelumnya. Jomlah lihat tureen tureen yang cantik nii,,,,

 Pada pendapat saya tak kisahlah kalau tureen tu buatan china, jepun atau england. Kalau saya lihat harganya berpatutan dan bunganya pun cantik dan susah didapati,,,, ada lebihan duit sikit bolehlah saya membelinya. Sekiranya keadaan kewangan tidak mengizinkan,,, tengok dan cuci mata saja,, pada saya itu sudah memada"ii. Setujuke sahabat semua,,,,,




Tureen bujur dari japan si bunga wild roses,,,,,,memang mulus dan cantik bunganya,,,,




Bila digandingkan tureen japan wild roses dengan teko kotak wild roses dari china,,,, terdapat perbezaan dari segi kehalusan bunga dan materialnya. Apapun tetap lawa,,,,,hihi




Tureen wild roses bulat tidak bercop,,, gambar dibunga berwarna lebih terang,,,,




Cerahnya bunga di tureen ini membuatkan hati saya terpikat untuk membelinya.
Ok, kita jumpa lagi di lain catatan ye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan