Jumaat, 27 Disember 2013

Suka Suka Kumpul

Salam mesra kepada rakan rakan pembaca WN yang dihormati. Tidak lama lagi musim persekolahan akan bermula kembali,, dah siap ke persiapan untuk anak anak semua,,, dari segi pembelian baju sekolah, peralatan sekolah, beg, botol air, beli buku tulis dan aktiviti dan macam macam lagi.

 Pening kepala dibuatnya kannnn,,, banyak nak guna duit itu  belum lagi dengan yuran pendaftaran sekolah untuk anak yang bersekolah di tadika swasta, sekolah agama swasta dan sebagainya. 

Jadi berhati hati dalam segala perbelanjaan kita agar tidak membazir di musim akhir tahun ni,, year end sales,,, adoiiii segala galanya sales. Semua pakaian lawa lawa bukan saja baju baju tapi peralatan rumah, cadar, beg tangan , kasut,, apalagi tak lama lagi nak raya cina,,semuanya sales besar besaran.


Tak ketinggalan juga dengan tin tin yang pelbagai nii,, so apalagi akak pun belilah jugak,, bukan senang nak dapatkan tin tin macamni,,, setahun sekali aje bila nak krismas baru ada,,, tapi akak takdelah kumpul tin sangat2,,,, rasanya kat rumah ade beberapa ketul je,,jomlah lihat,,,








Dalam ada biskut oreo,,,,, oklah boleh jugak anak anak makan dari beli tin saja saja.


Yang nii pulak dari munchys,,, sedap juga biskut oat nii,, syahirah paling banyak makan.Kumpul tin cukuplah seketul, tak mau kumpul banyak banyak,, takde parking.








Yang ni pula dari maggi big perencah kari,,,, beli paket yang besar tuu dapat mangkuk besar lagi,, kira bolehlah kalau nak merendam maggi tuu,,,,, hahaha. Yang ni bapak budak yang suka makan maggi kari kalau perut lapar tengah tengah malam.








Tu dia besarkan,,,,, rasa rugi pulak kalau tak beli,,, nak isi tomyam atau sup campur pun boleh tuu,,,




Cukuplah ada 3 ketul mangkuk dari takde.


Yang ni pula dapat mug masa beli biskut munchy,,, cantik betul mug nii,, hihihi







Kena beli 2 paket biskut baru dapat mug seketul,,,,,



Ok kita jumpa di lain catatan. Bye.










































Tiada ulasan:

Catat Ulasan