Jumaat, 27 Disember 2013

Melayan Hobi

Salam mesra semua rakan rakan pembaca WN. Dah lama nak tulis cerita tentang sampul duit raya untuk deepavali 2013, baru harini ada masa terluang. Hihihi,,, teruk kan bila kemalasan melanda nak update blog,,,, hahaha. Jom tengok gambar. SDR ni ada yang saya cari sendiri, soping di pasaraya jusco dan econ save, ada yang kawan kawan bagi dan juga hasil tukar tukar di kelab sampul duit raya di fb.


BSN




AMBANK



RHB



ALIANCE BANK




HSBC



 HONG LEONG



TNB




PUBLIC BANK




MAXIS




SUSU SEJAT F& N





AEON JUSCO




ECONSAVE




MAYBANK
ayoyo terlebih sudah,,, tak sangka dapat banyak macam ni,, haha





CIMB




AEON JUSCO EXLUSIVE,,,
Yang ni boleh kumpul resit dari kedai makanan segera atau kedai persendirian yang ada di pasaraya jusco,,, tak silap kena buat pembelian rm150 keatas dan ambik sampul dikaunter informasi.




TOYOTA
Yang ni pun saya minta sendiri dikedai kereta tuu,,, buat muka tak malu,,, kikiki

Ok,, jumpa lagi, bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...