Sabtu, 28 Ogos 2010

Bekas Kuih Raya



Salam 18 ramadhan kepada teman blogger yang beragama islam. Wah sekejap saja masa berlalu tup tup dah nak raya. Saya pun hujung minggu ni baru terkial kial nak soping beli bahan untuk wat kuih. Selalu beli jer tapi tahun ni nak mencuba buat biskut dua tiga macam jek. Harap harap menjadi biskut biskut tuu. Ke ki ki. Edisi hari ini cuma nak tayang bekas kuih lama je, orang dulu dulu memang suka warna coklat nii. Warna ni memang cunn sesangat. Jomlah cuci mata. Hanya balang kuih saja dapat dipamirkan , kuih dan biskutnya belum di beli lagi. Baru nak masuk gear hujung minggu ni wat biskut.








Cantikkan designnya yang berketak ketak tuu.








Ini pula piring kuih, bolehlah nak diisi dodol ke, biskut ke atau kek belang belang merah kuning tuu memang nampak cantik. Warna memang match laa ngan bekas kuih yang cantik tuu. Ok lah untuk kali ini. Kita jumpa dilain catatan ye. Bye.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...