Rabu, 25 Ogos 2010

VCR Pujaan Hatiku

Salam 15 ramadhan kepada semua rakan rakan blogger yang beragama islam. Minggu ni dah mula sibukkan nak wat kuih raya. Saya pun tengah terfikir fikir ni apalah jenis biskut raya yang saya nak wat nanti. Barang barangnye pun tak terbeli lai. Haii bila penyakit malass melanda serba serbi kena tengok mood dulu. Ni nak naikkan semangat mood nak buat kuih raya nii, jom lihat lihat pelita VCR berbentuk teko yang unik dan cantik nii. Jom lihatt. Zaasss





Memang cunn dan cantik betoii. Biasalah kalau pelita made in Japan nii, pembuatannya memang halus dan lukisanya nampak antik sesangat.









Pelita berbentuk teko yang terserlah keanggunannya. Ok selamat berbuka puasa dan jumpa di lain catatan. Assalamualaikum.


1 ulasan:

  1. Aina : Akak tgh kumpul pelita...dpt kat mana tu?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...